söndag 15 juni 2008

Märkesbögar

Vill först inleda med att beklaga att det har dröjt till detta inlägg, men mycket vid sidan av bloggandet. (Ja, det har faktiskt inte gått så långt än att bloggen är prio ett.)

Den ständigt roliga, och stora insprirationskällan Blondinbella har återigen överträffat sig själv. För en tid sen bloggande hon om märkeskläder och det otroligt pinsamma i att ha "budgetkläder", från typ HM eller KappAhl. Hon berättar hur både hon och Nils har försökt dölja att de inte bara har snygga, dyra märkeskläder. Blondinbella avslutar med att fråga om någon känner igen sig eller om det bara är hon som är konstig.

Jag hoppas för allt i världen att bara hon är konstig, eller är The Voice-generationen så fuckad att man döljer att man handlat kläder på HM med rädsla för att en person inte ska tycka om den ifall man inte har kläder från Lacoste? Hade jag känt igen mig kan jag lova att ni hade fått läsa min dödsannons inom de närmaste dagarna.

Man blir verkligen mörkrädd.

Inga kommentarer: